Strona Główna Strefa Wiedzy

Najczęściej zadawane pytania

Czy można dokonać rezerwacji wizyty w przychodni przez Internet?

Tak. Rezerwacji wizyt lekarskich przez Internet można dokonywać po zalogowaniu się do panelu Rezerwacja On-line. Aby założyć konto i uzyskać hasło do Rezerwacji On-line prosimy kliknąć na link "Zarejestruj się" pod polem do logowania po kliknięciu tutaj

Jak odwołać zarezerwowaną wizytę?

Aby odwołać zarezerwowaną wizytę wystarczy zadzwonić do przychodni NOVO-MED na rejestrację pod nr tel. 18 442 12 22 i poinformować nas o tym.  Konsultację lekarską można również odwołać logując się do systemu „Rezerwacji on-line”, kliknąć w obrazek „odwołaj wizytę”, wybrać zarezerwowaną wizytę i potwierdzić odwołanie wizyty.

Czy trzeba podpisywać jakieś dokumenty przed poddaniem się zabiegowi?

Tak. W przypadku poddania się zabiegowi, należy podpisać zgodę na wykonanie takiego zabiegu. Niniejszy dokument jest dostępny w przychodni. Można go również pobrać, uzupełnić i wydrukować z naszej strony internetowej po kliknięciu tutaj.

Gdzie można sprawdzić grafiki przyjęć lekarzy?

Grafiki pracy lekarzy dostępne są na stronie internetowej w module „Strefa pacjenta". Po wejściu do zakładki należy wybrać odpowiednią specjalizację, a następnie lekarza. Grafik dostępny jest również po kliknięciu tutaj.

Czy Pacjenci są zobowiązani do pokazywania potwierdzenia ubezpieczenia zdrowotnego?

Nie. Od 1 stycznia 2013 r. podstawowym sposobem potwierdzania prawa do świadczeń opieki zdrowotnej jest ogólnopolski system eWUŚ. Jest to elektroniczne potwierdzanie przez świadczeniodawcę uprawnień Pacjenta na podstawie numeru PESEL.  Zwalnia to Pacjenta z obowiązku okazywania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie zdrowotne.

W przypadku, gdy elektroniczne potwierdzenie będzie niemożliwe lub nie uzyska się potwierdzenia (wynik negatywny), osoba uprawniona może przedstawić jeden z dotychczasowych dokumentów potwierdzających prawo do świadczeń, a w razie braku dokumentu – złożyć oświadczenie.

W stanach nagłych oraz w przypadku gdy Pacjent ze względu na stan zdrowia nie będzie w stanie złożyć oświadczenia istnieje możliwość późniejszego przedstawienia dokumentu.

Co zrobić jeśli nie znalazłam/-em tutaj odpowiedzi na interesujące mnie pytanie?

Najprościej i najszybciej zadając pytanie poprzez formularz kontaktowy - „Skontaktuj się z nami”. Formularz ten jest dostępny w każdej zakładce z lewej strony. Pracownicy Centrum Medycznego NOVO-MED odpowiedzą na zadane pytanie w możliwie jak najszybszym terminie.

 

PARTNERZY

DOŁĄCZ DO NAS